Garantie

Bij Normaal gebruik en onderhoud met de door mij geadviseerde producten, heeft u 6 maanden garantie op fabricage en afleveringsfouten.

Klachtenprocedure

U kunt altijd bij mij terecht met eventuele klachten en deze worden zorgvuldig behandeld. Als het voor mij mogelijk is om de klacht zelf op te lossen, dan doe ik dat terwijl u erop wacht of als daar op dat moment geen tijd voor is binnen twee werkdagen. Mocht de fout bij de leverancier liggen dan wordt het haarwerk na overleg met de betreffende leverancier, direct ter reparatie retour gestuurd. Aan de hand van het overleg met de leverancier wordt dan bepaald wanneer u uw haarwerk weer op kunt komen halen. Er wordt altijd naar gestreefd dat dat binnen zes weken mogelijk is. Natuurlijk geschiedt dit voor u allemaal kostenloos, tenzij uw klacht een gevolg is van een verkeerde behandeling van uw kant.

Klachtenformulier

Al uw klachten worden geregistreerd op een klachtenformulier cq verbeterformulier. Ik doe er alles aan om u tevreden te stellen, mocht U toch een klacht hebben, die ik niet kan oplossen, dan kunt U deze middels een bij mij verkrijgbare klachtenformulier uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van de ANKO sectie Haarwerken.

 

Contact

Hairstudio de Oase
Abeltasmanplein 3
1448NL Purmerend
(De zorgcirkel lokatie Zuidland A-023)

 

Tel: 0299640553

Mobiel: 0612233162

Google map

Openingstijden

Haarwerksalon

Uitsluitend op afspraak,
Maandag t/m Zaterdag 
Ik kom ook aan huis en in het ziekenhuis

Kapsalon

Uitsluitend op afspraak,
dinsdag en donderdag 9:30 17:30 uur