Bel ons: 0299 640553 - Wij werken alleen op afspraak!

Bij Normaal gebruik en onderhoud met de door mij geadviseerde producten, heeft u 3 maanden garantie op fabricage en afleveringsfouten.

Klachtenprocedure

U kunt altijd bij mij terecht met eventuele klachten en deze worden zorgvuldig behandeld. Als het voor mij mogelijk is om de klacht zelf op te lossen, dan doe ik dat terwijl u erop wacht of als daar op dat moment geen tijd voor is binnen twee werkdagen. Mocht de fout bij de leverancier liggen dan wordt het haarwerk na overleg met de betreffende leverancier, direct ter reparatie retour gestuurd. Aan de hand van het overleg met de leverancier wordt dan bepaald wanneer u uw haarwerk weer op kunt komen halen. Er wordt altijd naar gestreefd dat dat binnen zes weken mogelijk is. Natuurlijk geschiedt dit voor u allemaal kostenloos, tenzij uw klacht een gevolg is van een verkeerde behandeling van uw kant.

Klachtenformulier

Al uw klachten worden geregistreerd op een klachtenformulier cq verbeterformulier. Ik doe er alles aan om u tevreden te stellen, mocht U toch een klacht hebben, die ik niet kan oplossen, dan kunt U deze middels een bij mij verkrijgbare klachtenformulier uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van de ANKO sectie Haarwerken.

anko geschillencommisie logo llein